SAWAAL
Kya Dulhan uroosi libas aur mukammal zeenat mein lamba ghunghat Nikal kar stage par baith sakti hai?
Kya farmate hain ulma e ikaram shara'ee pardah karne wali khwaateen ke masaail mein. Aaj kal shadi-biyah ki taqreebat mein be-hayai aur Allah ko naraz karne wale kaam kiye ja rahe hain. Tasvir-saazi, mukammal ya neem makhloot nishast aur be-pardagi , gana-bajana aur mukhtalif rasoomaat waghairah. In halaat mein shara'ee pardah karne wali Dulhane shadeed mutassir hain kyonke mahaul aisa hai k stage par dulha aur dulhan dono ka moujood hona laazmi hai. Tasvir-saazi ki hurmat o muzammat logon ke dilon se khatm ho gayi hai.
(1):- Is sari soorat e haal mein kya dulhan uroosi libaas aur mukamnal zeenat mein lamba ghunghat nikal kar stage par baith sakti hai? Ye bhi ilm mein hai k uroosi joda bhi Zeenat mein shaamil hai to kya is jode ke ooper chadar bhi pehenni hai? Agar koi mana karne ke baa-wajood dulhan ke saath tasvir banwaye to kya dulhan ko bhi gunah hoga jabki dulhan ghunghat mein hai.
(2):-Kya dulhan apne shohar ke liye naqli palkein laga sakti hai is niyat se k uska singhar sirf uska shohar aur mehram hi dekhenge.
(3):- Neez ghunghat ko dhalakne se bachane ke liye balon ka juda bana sakti hai? Ye bhi ilm mein hai k balon ka juda banana gunah hai.
JAWAAB
بسم الله الرحمن الرحيم
(1):-Uroosi libaas aur mukammal zeenat ke saath stage par baithne ki to gunjaish hai, lekin tasvir-saazi aur ghair mehram ke saath ikhtilaat gunah kabeera hai, is silsile mein shar'an kisi ki ri'aayat ki gunjaish nahi hai, bas soorat masoola mein dulhan ko tasvir aur ghair mehram ke saath ikhtilaat se saaf inkar kar dena chahiye, warna woh bhi gunah-gaar hogi. Shadi mein sadgi malhooz rakhni chahiye, zeb o zeenat ki ek had tak to ijaazat hai, lekin had se tajaawuz karna, apni haisiyat se zyadah ka iltizam karna, israaf aur fujool-kharchi se kaam lena, sharee'at ki roo se na-jaiz hai, aaj-kal shadiyon mein umooman har cheez mein had se tajaawuz kiya jata hai, israaf aur fujool-kharchi jab tak na ho, shadi mukammal nahi samjhi jati, halaanke Hadees mein hai k sabse zyadah barkat wala nikah woh hai, jis mein kam se kam kharch ho.
(2):- Aurat ke liye naqli palkein lagwana kisi bhi niyat se jaiz nahi hai.
(3):-Ji (Juda) bana sakti hai.
Note:- Dulhan ka aise taur par baithna k neem makhloot andaz e nishast hone ki wajah se Dulhan par ghair mehram logon ki nazrein padein khwah nazrein daz-deedah hi kyon na hon jaiz nahi.
Wallaahu Ta'ala A'alam
Daar-ul-ifta Daar-ul-Uloom Deoband
سوال نمبر: 149158
عنوان: کیا دولہن عروسی لباس اور مکمل زینت میں لمبا گھونگھٹ نکال کر اسٹیج پر بیٹھ سکتی ہے ؟
سوال: کیا فرماتے ہیں علمائے اکرام شرعی پردہ کرنے والی خواتین کے مسائل میں۔ آج کل شادی بیا ہ کی تقریبات میں بے حیائی اور اللہ کو ناراض کرنے والے کام کیے جارہے ہیں۔ تصویر سازی ، مکمل یا نیم مخلوط نشست اور بے پردگی، گانا بجا نا اور مختلف رسومات وغیرہ۔ ان حالات میں شرعی پردہ کرنے والی دلہنیں شدید متاثر ہیں کیونکہ ماحول ایسا ہے کہ اسٹیج پر دولہا اور دولہن دونوں کا موجود ہونا لازمی ہے ۔تصویر سازی کی حرمت و مذمت لوگوں کے دلوں سے ختم ہو گئی ہے ۔ (۱) اس ساری صورتحال میں کیا دولہن عروسی لباس اور مکمل زینت میں لمبا گھونگھٹ نکال کر اسٹیج پر بیٹھ سکتی ہے ؟ یہ بھی علم میں ہے کہ عروسی جوڑا بھی زینت میں شامل ہے تو کیا اس جوڑے کے اوپر چادر بھی پہننی ہے ؟ اگر کوئی منع کرنے کے باوجود دلہن کے ساتھ تصویر بنوائے تو کیا دلہن کو بھی گناہ ہوگا جبکہ دلہن گھونگھٹ میں ہے ۔ (۲) کیا دلہن اپنے شوہر کے لیے نقلی پلکیں لگا سکتی ہے اس نیت سے کہ اس کا سنگھار صرف اس کا شوہر اور محرم ہی دیکھیں گے ۔ (۳) نیز گھونگھٹ کو ڈھلکنے سے بچانے کے لئے بالوں کا جوڑا بنا سکتی ہے ؟ یہ بھی علم میں ہے کہ بالوں کا جوڑا بنانا گنا ہ ہے ۔
جواب نمبر: 149158
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa: 506-464/sd=6/1438
(۱) عروسی لباس اور مکمل زینت کے ساتھ اسٹیج پر بیٹھنے کی تو گنجائش ہے، ؛ لیکن تصویرسازی اور غیر محرم کے ساتھ اختلاط گناہ کبیرہ ہے، اس سلسلے میں شرعا کسی کی رعایت کی گنجائش نہیں ہے ، بس صورت مسئولہ میں دلہن کو تصویر اور غیر محرم کے ساتھ اختلاط سے صاف انکار کر دینا چاہیے، ورنہ وہ بھی گنگار ہوگی۔ شادی میں سادگی ملحوظ رکھنی چاہیے ، زیب و زینت کی ایک حد تک تو اجازت ہے؛ لیکن حد سے تجاوز کرنا ، اپنی حیثیت سے زیادہ کا التزام کرنا، اسراف اور فضول خرچی سے کام لینا، شریعت کی رو سے ناجائز ہے، آج کل شادیوں میں عموما ہر چیز میں حد سے تجاوز کیا جاتا ہے، اسراف اور فضول خرچی جب تک نہ ہو، شادی مکمل نہیں سمجھی جاتی، حالانکہ حدیث میں ہے کہ سب سے زیادہ برکت والا نکاح وہ ہے، جس میں کم سے کم خرچ ہو ۔
(۲) عورت کے لیے نقلی پلکیں لگوانا کسی بھی نیت سے جائز نہیں ہے۔
(۳) جی بنا سکتی ہے۔
نوٹ: دلہن کا ایسے طور پر بیٹھنا کہ نیم مخلوط انداز نشست ہونے کی وجہ سے دلہن پر غیرمحرم لوگوں کی نظر یں پڑیں خواہ نظریں دزدیدہ ہی کیوں نہ ہوں جائز نہیں۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند
No comments:
Post a Comment