BAD-NAZRI
BAD-NAZRI ZINA KI PEHLI SEEDHI HAI
Aap (ﷺ) ka irshad e graami hai:-
اَلْعَیْنَانِ زِنَاھُمَا النَّظْرُ وَ الْاُذُنَانِ زِنَاھُمَا الْاِسْتِمَاعُ وَ اللِّسَانُ زِنَاھُمَا الْکَلَامُ وَ الْیَدُ زِنَاھُمَا الْبَطْشُ وَ الرِّجْلُ زِنَاھُمَا الْخُطَا وَ الْقَلْبُ یَهْوِیْ وَ یَتَمَنّٰی وَ یُصِدِّقُ ذٰلِكَ الْفَرْجُ أَوْ یُکَذِّبُهٗ.
Aankhon 👀 ka zina dekhna hai, kano 👂👂ka zina sunna hai, zabaan 👅 ka zina baat karna hai, Hath 🤚ka zina pakadna hai, paaon 👣 ka zina chalna hai, Dil aarzu aur tamanna karta hai, shrmgah uski tasdeeq ya takzeeb karti hai.
(Mishkaat: jild -1, safha-32)
Is se ma'aloom hua k zina ka iraada tab hota hai jab insaan ghair mehram ko dekhta hai, agar dekhega hi nahi to irada hi nahi hoga, pas ma'aloom hua k bad-Nazri zina ki pehli seedhi hai, misl mash,hoor hai k duniya ka sabse lamba safar ek qadam uthane se shuru ho jata hai, isi tarah zina ka Safar bad-Nazri karne se shuru hota hai, momin ko chahiye k pehli seedhi chadhne se hi parhez kare.
BAD-NAZRI SE BACHNE PAR HALAAWAT E IMAN
Huzoor (ﷺ) ka irshad e grami hai:-
مَا مِنْ مُسْلِمٍ یَنْظُرُ اِلٰی مَحَاسِنِ الْمَرْأۃِ اَوَّلَ مَرَّۃٍ ثُمَّ یَغُضُّ بَصَرَهٗ الا أحدث اللّٰهُ لَهٗ عِبَادَۃً یَجِدُ حَلَاوَتَهَا.
Koi musalman jab pehli martaba kisi aurat ki khubsoorati dekhe phir apni nigah past karle to Allah Ta'ala usko ibaadat mein lazzat ataa farmate hain.
(Mishkaat : 270)
Tibrani Shareef mein ghair mehram se nazar hatane ke mut'alliq riwaayat hai k :-
مَنْ تَرَكَهَا مِنْ مَخَافَتِیْ اَبْدَلْتُهٗ اِیْمَانًا یَجِدُ حَلَاوَتَهٗ فِیْ قَلْبِهٖ.
Jisne Mere dar ki wajah se (Bad-nazri) chhodi Mai use aisa iman ataa karunga jiski halaawat woh Dil mein mehsoos karega.
(Rawah Tibrani o Al-Hakim, at-targheeb o tarteeb : 37/2)
Kitna nafa-mand soda hai k bad-nazri ki waqti aur aarzi lazzat ko chhodne par iman ki daaimi halaawat aur sheereeni naseeb hoti hai, sabit hua k Allah Ta'ala aise shakhs ke seene mein thandak daal dete hain, waise bhi dastoor hai k amal ki jazaa usi ki jins se hua karti hai, pas jo shakhs ghair mehram par nazar-baazi ki lazzat ko tark karega Allah Ta'ala usko ibaadat aur imaan ki lazzat ataa karega.
BAD-NAZRI SE KABHI SERI NAHI HOTI
Hazrat Aqdas Thanvi ( ؒ ) farmate hain:- Bad-Nazri chahe kitni hi zyadah ki jaye, chahe Hazaaron mardon aur aurton ko ghoora jaye seri nahi hoti, Bad-nazri aisi pyas lagati hai jo kabhi nahi bujhti, istisqaa ka mareez itna pani piye k pait phatne ko aaye to bhi pyas khtm nahi hoti, Allah Ta'ala ne ek se badh kar ek ko khubsoorat banaya hai, insan kitne thiye dekhega, nateeja yahi nikalta hai k ek ko dekha hai doosre ko dekhne ki hawas hai, is dariya mein sari umar behte rahenge to bhi kinare par nahi pahunchenge.
BAD-NAZRI ZAKHM KO GEHRA KARTI HAI
Nazar ka teer jab pewast ho jata hai to phir sozish e qalb badhna shuru ho jati hai, jitni bad-nazri zyadah ki jaye itna hi ye zakhm zyadah gehra hota hai.
Hafiz ibn e qayyim ( ؒ ) farmate hain:- "Nigah ka teer phenka jaye to phenkne wala pehle qatl ho jata hai, wajah ye hai k nigah dalne wala doosri nigah ko apne zakhm ka madawa samajhta hai, halanke woh zakhm ko zyadah gehra karta hai"
Log kanton se bach ke chalte hain,
Hamne phoolon se zakhm khaye hain,,
Hafiz ibn e Qayyim ( ؒ ) farmate hain:-
الصبر على غض البصر ایسر على الصبر على القد بعده.
Aankh 👁️ band karna aasaan hai magar ba'ad ki takleef par sabr karna mushkil kaam hai.
Az:- Harat Moulana peer Zulfiqar sahib Naqsh-bandi Damat barakaatuhum
بد نظری
بد نظری زنا کی پہلی سیڑھی ہے
آپ صلی اللہ علیہ و سلم کا ارشاد گرامی ہے:-
اَلْعَیْنَانِ زِنَاھُمَا النَّظْرُ وَ الْاُذُنَانِ زِنَاھُمَا الْاِسْتِمَاعُ وَ اللِّسَانُ زِنَاھُمَا الْکَلَامُ وَ الْیَدُ زِنَاھُمَا الْبَطْشُ وَ الرِّجْلُ زِنَاھُمَا الْخُطَا وَ الْقَلْبُ یَهْوِیْ وَ یَتَمَنّٰی وَ یُصِدِّقُ ذٰلِكَ الْفَرْجُ أَوْ یُکَذِّبُهٗ
آنکھوں کا زنا دیکھنا ہے، کانوں کا زنا سننا ہے، زبان کا زنا بات کرنا ہے، ہاتھ کا زنا پکڑنا ہے، پاؤں کا زنا چلنا ہے، دل آرزو اور تمنا کرتا ہے، شرمگاه اس کی تصدیق یا تکذیب کرتی ہے.
(مشکوٰۃ: ج، 1 ص، 32)
امام غزالی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں، نظر کھٹک پیدا کرتی ہے، کھٹک سوچ کو وجود بخشتی ہے، سوچ شہوت کو ابھارتی ہے اور شہوت ارادہ کو جنم دیتی ہے.
اس سے معلوم ہوا کہ زنا کا ارادہ تب ہوتا ہے جب انسان غیر محرم کو دیکھتا ہے، اگر دیکھے گا ہی نہیں تو ارادہ ہی نہیں ہوگا، پس معلوم ہوا کہ بدنظری زنا کی پہلی سیڑھی ہے، مثل مشہور ہے کہ دنیا کا سب سے لمبا سفر ایک قدم اٹھانے سے شروع ہو جاتا ہے، اسی طرح زنا کا سفر بدنظری کرنے سے شروع ہوتا ہے، مؤمن کو چاہئے کہ پہلی سیڑھی چڑھنے سے ہی پرہیز کرے۔
بد نظری سے بچنے پر حلاوتِ ایمان
حضور صلی اللہ علیہ و سلم کا ارشاد گرامی ہے:-
مَا مِنْ مُسْلِمٍ یَنْظُرُ اِلٰی مَحَاسِنِ الْمَرْأۃِ اَوَّلَ مَرَّۃٍ ثُمَّ یَغُضُّ بَصَرَهٗ الا أحدث اللّٰهُ لَهٗ عِبَادَۃً یَجِدُ حَلَاوَتَهَا.
کوئی مسلمان جب پہلی مرتبہ کسی عورت کی خوبصورتی دیکھے پھر اپنی نگاہ پست کر لے، تو اللہ تعالی اس کو عبادت میں لذت عطا فرماتے ہیں. (مشکوٰۃ: 270)
طبرانی شریف میں غیر محرم سے نظر ہٹانے کے متعلق روایت ہے کہ:-
مَنْ تَرَكَهَا مِنْ مَخَافَتِیْ اَبْدَلْتُهٗ اِیْمَانًا یَجِدُ حَلَاوَتَهٗ فِیْ قَلْبِهٖ.
جس نے میرے ڈر کی وجہ سے (بدنظری) چھوڑی میں اسے ایسا ایمان عطا کروں گا جس کی حلاوت وہ دل میں محسوس کرے گا.
(رواہ طبرانی و الحاکم، الترغيب و الترہیب، 37/2)
کتنا نفع مند سودا ہے کہ بدنظری کی وقتی اور عارضی لذت کو چھوڑنے پر ایمان کی دائمی حلاوت اور شیرینی نصیب ہوتی ہے، ثابت ہوا کہ اللہ تعالی ایسے شخص کے سینے میں ٹھنڈک ڈال دیتے ہیں، ویسے بھی دستور ہے کہ عمل کی جزا اسی کی جنس سے ہوا کرتی ہے، پس جو شخص غیر محرم پر نظر بازی کی لذت کو ترک کرے گا اللّٰه تعالی اس کو عبادت اور ایمان کی لذت عطا کرے گا۔
بد نظری سے کبھی سیری نہیں ہوتی
حضرت اقدس تھانوی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں، بدنظری چاہے کتنی ہی زیادہ کی جائے، چاہے ہزاروں مَردوں اور عورتوں کو گھورا جائے اور گھنٹوں گھورا جائے سیری نہیں ہوتی، بدنظری ایسی پیاس لگاتی ہے جو کبھی نہیں بجھتی، استسقاء کا مریض اتنا پانی پیے کہ پیٹ پھٹنے کو آئے تو بھی پیاس ختم نہیں ہوتی، اللہ تعالی نے ایک سے بڑھ کر ایک کو خوبصورت بنایا ہے، انسان کتنے ٹھپے دیکھے گا، نتیجہ یہی نکلتا ہے کہ ایک کو دیکھا ہے دوسرے کو دیکھنے کی ہوس ہے، اس دریا میں ساری عمر بہتے رہیں گے تو بھی کنارے پر نہیں پہنچیں گے.
بد نظری زخم کو گہرا کرتی ہے
نظر کا تیر جب پیوست ہو جاتا ہے تو پھر سوزشِ قلب بڑھنا شروع ہو جاتی ہے، جتنی بدنظری زیادہ کی جائے اتنا ہی یہ زخم زیادہ گہرا ہوتا ہے.
حافظ ابن قیم رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں:-
"نگاہ کا تیر پھینکا جائے تو پھینکنے والا پہلے قتل ہو جاتا ہے، وجہ یہ ہے کہ نگاہ ڈالنے والا دوسری نگاہ کو اپنے زخم کا مداوا سمجھتا ہے، حالانکہ وہ زخم کو زیادہ گہرا کرتا ہے۔“
لوگ کانٹوں سے بچ کے چلتے ہیں
ہم نے پھولوں سے زخم کھائے ہیں
حافظ ابن قیم رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں:-
الصبر على غض البصر ایسر على الصبر على القد بعده۔
آنکھ بند کرنا آسان ہے مگر بعد کی تکلیف پر صبر کرنا مشکل کام ہے.
از: حضرت مولانا پیر ذوالفقار صاحب نقشبندی دامت برکاتہم
No comments:
Post a Comment