Wazeh rahe k is duniya 🌏 mein Allah ne bahut si cheezon ko asbaab ke saath joda hai, lekin haqeeqat mein sare asbaab apna asar dikhane mein Allah ke hukm ke paband hain, lihaza Nabi e Kareem (ﷺ) ne 2 mukhtalif mouqon par aisa amal kiya jis se ye dono batein wazeh ho jati hain. Ek martaba Nabi e Kareem (ﷺ) ke paas ek majzoom (juzaam ki bimari wala shakhs, jiski bimari ke bare mein mash,hoor tha k ye phelti hai) aaya to Aap (ﷺ) ne uske sath baith kar khana tanawul farmaya jis se maloom hota hai k bimar aadmi se yaqeeni taur par bimari lag jane ka aetiqaad durust nahi hai.
(Jame-Tirmizi : 1817)
Doosre mouqe par ek majzoom Aap (ﷺ) be'at hone ke liye aaya to Nabi e Kareem (ﷺ) ne hath milaye baghair hi use be'at kar liya jis se maloom hota hai k ahetiyaat ke darje mein bimari ke zahiri asbaab se bachna bhi jaiz hai.
(Sahih Muslim : 2231)
Mazkoorah tafseel se maloom hua k zahiri sabab ke taur par phailne wali bimari ki jagah ya shakhs se bachna jaiz hai, taa-ham ye aqeeda na ho k aisi jagah jane se ya rehne se ya aise shakhs ke qurb se bimari lagna yaqeeni hai.
واضح رہے کہ اس دنیا میں اللہ نے بہت سی چیزوں کو اسباب کے ساتھ جوڑا ہے، لیکن حقیقت میں سارے اسباب اپنا اثر دکھانے میں اللہ کے حکم کے پابند ہیں؛
لہذا نبی کریمﷺ نے دو مختلف موقعوں پر ایسا عمل کیا جس سے یہ دونوں باتیں واضح ہوجاتی ہیں۔ ایک مرتبہ نبی کریم ﷺ کے پاس ایک مجذوم (جذام کی بیماری والا شخص، جس بیماری کے بارے میں مشہور تھا کہ یہ پھیلتی ہے) آیا تو آپ ﷺ نے اس کے ساتھ بیٹھ کر کھانا تناول فرمایا جس سے معلوم ہوتا ہے کہ بیمار آدمی سے یقینی طور پر بیماری لگ جانے کا اعتقاد درست نہیں ہے۔( جامع ترمزی:۱۸۱۷)
دوسرے موقع پر ایک مجذوم آپﷺ سے بیعت ہونے کے لیے آیا تو نبی کریمﷺ نے ہاتھ ملائے بغیر ہی اسے بیعت کرلیا جس سے معلوم ہوتا ہے کہ احتیاط کے درجہ میں بیماری کے ظاہری اسباب سے بچناجائز ہے۔ (صحی مسلم: ۲۲۳۱)
مذکورہ تفصیل سے معلوم ہوا کہ ظاہری سبب کے طور پر پھیلنے والی بیماری کی جگہ یا شخص سے بچنا جائز ہے، تاہم یہ عقیدہ نہ ہو کہ ایسی جگہ میں جانے سے یا رہنے سے یا ایسے شخص کے قرب سے بیماری کا لگنا یقینی ہے۔
No comments:
Post a Comment