*RAJAB KI 2️⃣7️⃣VI TAREEKH KO DIN ME ROZA JISKO HAZARVI ROZA BHI KAHA JATA HE OR RAAT KO KHASS IBADAT YE SAMJH KAR KARNA KE IS DIN MERAJ HUI THI YE BID’AAT HE....*
*MAAHE RAJAB KI BID'AAT*
*Islam se pehle hi se maahe Rajab me bohat si rasumaat aur munkraat raaij thi, jinko islam ne yaksar khatam karke rakh diya, unme Rajab ke mahine me qurbani ka ehtemaam, jis ko hadees pak ki istilaah me “ateerah" ke naam se wazeh kiya gaya hai, isi mahine me zakaat ki adaigi aur phir mojooda zamane me inke alawa bivi Fatima ki kahani, 22 / Rajab ke kundo ki rasam, 27/ Rajab ki shab "Jashn e shab e mairaj" aur agle din ka roza jisko"Hazarvi roza" kaha jata hai, waghera waghera sab aisi rasumaat aur bid'aat hain jinka islam me koi saboot nahi hai, zail me 27 / Rajab se mutaliq hone wali munkraat aur hazari roze se mutaliq kuch arz kiya jayega.*
*2️⃣7️⃣ Rajab / Shab e Mairaaj*
*Rajab ki sattaiswi shab me mojooda zamane me terha terha ki khurafaat payi jati hain, is raat halwa pakana, rangeen jhandiyan, aatish baazi aur mitti ke charaghon ko jala ke gharon ke dro deewar par rakhna waghera waghera, jin ka sharai hukum yeh hai ke agar inko ibadat aur sawab samajh ke kya jata hai to yeh bid'at kehlayegi; qk na to in sab umoor ko hamare Nabi e kareem(ﷺ) ne bnafs e nafees kiya, na un ke karne ka hukum kiya aur na hi Aap(ﷺ) ne kiya, aur na hi karne ka hukum kiya. Aur agar in umoor ko ibadat samajh ke nahi kiya jata; balk e btorِ e rasam kiya jata hai to un me fuzool kharchi, israaf aur aatish baazi ki soorat me jaani nuqsaan ka khadsha, sab umoor sharan haraam hain.*
*In tamaam umoor ko is buniyaad par sar’anjam diya jata hai ke 27vi Rajab me Nabi kareem(ﷺ)ko safarِ e mairaaj karwaya gaya, awaam ke is raat is ehtimaam se pata chalta hai ke Rajab ki 27vi shab ko hi hatmi aur qataee tor par shab e mairaaj samjha jata hai; halanke Aap (ﷺ) ko safarِ mairaaj kab karwaya gaya? Is bare me tareekh, mahine; balke saal me bhi bohat ziyada ikhtilaaf paaya jata hai; jiski binaa par 27vi shab ko hi shab_e_ mairaaj qarar dena ghalat hai, agarche mashhoor qol yahi hai .*
*Doosri baat! Shab_e_ mairaaj jis raat ya mahine me bhi ho, uss raat me kisi qisam ki bhi mutayyan ibadat Shariat me manqool nahi hai, yeh alag baat hai ke iss raat mein sarkar e do aalam hazrat Muhammad (ﷺ)ko bohat bada Sharf bakhsha gaya, aap ke sath bade aizaz o Ikram wala maamla kiya gaya aur aap (S.A.W.) ko aasmano par bula ke bohat se hadiye diye gaye; lekin ummat ke liye is bare me kisi qisam ki koi fazeelat wali baat kisi ne naqal nahi ki*.
Ye hadees jo niche image me he wo modun he yani manghadat he ise aap Sallallahu Alaihi Wasallam ki taraf mansoob na kare 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
💯 Saal ke rozon ka sawab
Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne irshad farmaya:
Rajab me ek din or raat he jo is din roza rakhe or raat me ibadat kare to goya isne 100 saal ke roze rakhe or ye rajab ki 27vi tareekh he.
Is din Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ko Allah ta’ala ne mab’oos farmaya,
(Shuaib ul iman: 3811)
*ماہِ رجب کی بدعات*
*اسلام سے قبل ہی سے ماہِ رجب میں بہت سی رسومات اور منکرات رائج تھیں، جن کو اسلام نے یکسر ختم کرکے رکھ دیا،ان میں رجب کے مہینے میں قربانی کا اہتمام ،جس کو حدیث پاک کی اصطلاح میں ”عتیرہ “ کے نام سے واضح کیا گیا ہے، اسی مہینے میں زکاة کی ادائیگی اور پھر موجودہ زمانے میں ان کے علاوہ بی بی فاطمہ کی کہانی ،۲۲/ رجب کے کونڈوں کی رسم،۲۷/ رجب کی شب”جشنِ شب ِ معراج“اور اگلے دن کا روزہ جس کو”ہزاری روزہ “کہا جاتا ہے،وغیرہ وغیرہ سب ایسی رسومات و بدعات ہین جن کا اسلام میں کوئی ثبوت نہیں ہے ،ذیل میں ۲۷/ رجب سے متعلق ہونے والی منکرات اور ہزاری روزے سے متعلق کچھ عرض کیا جائے گا۔*
*ستائیسویں رجب / شبِ معراج*
*رجب کی ستائیسویں شب میں موجودہ زمانے میں طرح طرح کی خرافات پائی جاتی ہیں، اس رات حلوہ پکانا،رنگین جھنڈیاں ، آتش بازی اور مٹی کے چراغوں کو جلا کے گھروں کے درو دیوار پر رکھنا وغیرہ وغیرہ،جن کا شرعی حکم یہ ہے کہ اگر اِن کو عبادت اور ثواب سمجھ کے کیا جاتا ہے تو یہ بدعت کہلائیں گی؛کیونکہ نہ تو اِن سب اُمور کو ہمارے نبی کریم ﷺ نے بنفسِ نفیس کیا ،نہ ان کے کرنے کا حکم کیا اور نہ ہی آپ ﷺ کے اصحاب رضوان اللہ علیہم اجمعین نے کیا ، اور نہ ہی کرنے کا حکم کیا۔اور اگر ان اُمور کو عبادت سمجھ کے نہیں کیا جاتا؛ بلکہ بطورِ رسم کیا جاتا ہے تو ان میں فضول خرچی،اسراف اور آتش بازی کی صورت میں جانی نقصان کا خدشہ، سب اُمور شرعاً حرام ہیں۔*
*اِن تمام اُمور کو اِس بنیاد پر سرانجام دیا جاتا ہے کہ ۲۷ ویں رجب میں نبیِ کریم ﷺ کو سفرِ معراج کروایا گیا،عوام کے اس رات اِس اہتمام سے پتہ چلتا ہے کہ رجب کی ستائیسویں شب کو ہی حتمی اور قطعی طور پر شبِ معراج سمجھا جاتا ہے ؛حالانکہ آپ ﷺ کو سفرِ معراج کب کروایا گیا؟ اِس بارے میں تاریخ،مہینے؛بلکہ سال میں بھی بہت زیادہ اختلاف پایا جاتا ہے؛جسکی بناء پر *
*ستائیسویں شب کو ہی شبِ معراج قرار دینا یکسر غلط ہے،اگرچہ مشہور قول یہی ہے۔*
*دوسری بات ! شبِ معراج جِس رات یا مہینے میں بھی ہو ،اُس رات میں کسی قسم کی بھی متعین عبادت شریعت میں منقول نہیں ہے،یہ الگ بات ہے کہ اِس رات میں سرکارِ دو عالم حضرت محمد ﷺ کو بہت بڑا شرف بخشا گیا،آپ کے ساتھ بڑے اعزاز و اکرام والا معاملہ کیا گیااور آپ ﷺ کو آسمانوں پر بُلا کے بہت سے ہدیے دئے گئے؛ لیکن امت کے لیے اس بارے میں کسی قسم کی کوئی فضیلت والی بات کسی نے نقل نہیں کی*۔
** SAWAL:2️⃣7️⃣ / Rajab ki shab yani shab mairaaj ko nfli ibadat karna aur is din roza rakhna bidat hai?*
*JAWAB: 2️⃣7️⃣؍ Rajab ko shab mairaaj ka hona hi mohaddiseen or morra’kheen ke darmiyan ikhtelaf hai, neez is raat me khasusiyat ke sath ibadat karne ki Sarahat kutub hadees me nahi millti or jo bhi riwayat khaas is shab me ibadat karne ki millti hai woh istedaal K qabil nahi, Albata agar koi aam raton ki terhan is rata me bhi ibadat kere to harj nahi, isi terhan is raat ke agke din roza rakhne ke silsile me bhi koi sahi riwayat nahi millti or awam me jo yeh baat mashhoor hai ke is din ka roza hazaar rozon ke barabar hai,is ki koi asal nahi hai :'Al aasar al marfua) (Darul ifta darloom deoband)*
*27/ رجب کی شب یعنی شب معراج کو نفلی عبادت کرنا اور اس دن روزہ رکھنا بدعت ہے؟ عقائد و ایمانیات >>*
*سوال نمبر: 33451*
*جواب نمبر: 33451*
*فتوی(ل): 1191=738-8/1432 ۲۷؍ رجب کا شب معراج کا ہونا ہی محدثین اور مؤرخین کے درمیان مختلف فیہ ہے، نیز اس رات میں خصوصیت کے ساتھ عبادت کرنے کی صراحت کتب حدیث میں نہیں ملتی اور جو بھی روایت خاص اس شب میں عبادت کرنے کی ملتی ہے وہ لائق استدلال نہیں، البتہ اگر کوئی عام راتوں کی طرح اس شب میں بھی عبادت کرے تو مضائقہ نہیں، اسی طرح اس رات کے اگلے دن روزہ رکھنے کے سلسلے میں بھی کوئی صحیح روایت نہیں ملتی اور عوام میں جو یہ بات مشہور ہے کہ اس دن کا روزہ ہزار روزوں کے برابر ہے، اس کی کوئی اصل نہیں ہے: ’’وقد وردت فیہ أحادیث لا تخلو عن طعن وسقوط کما بسطہ ابن حجر في تبیین العجب مما ورد في فضل رجب وما اشتہر في بلاد الہند وغیرہ أن الصیام تلک اللیلۃ یعدل ألف صوم فلا أصل لہ (الآثار المرفوعۃ)*
*واللہ تعالیٰ اعلم ، دارالافتاء،دارالعلوم دیوبند*
No comments:
Post a Comment