🌙 Bakhshish wa inam ki raat hai chand raat 🌙
Hazrat maaj bin jabal ؓ ) anhu se marvi he keh Rasoolullah(ﷺ) ne farmaya : jo shaks 5️⃣ratein ibadat karein, iske loye jannat wajib ho jati he, woh ratein ye he, jil hijja ki 8️⃣-9️⃣-🔟 eid ut fitr or 15vi shaban ki raat (attargeeb wattarheeb)
Hazrat abdullah bin umar ؓ ) se marfuan marvi he 5️⃣ tarein esi he jinme dua ko rad nahi kiya jata, Jume ki shab,rajab ki pehli shab,shaban ki 15vi shab,or dono eidon ki ratein. (Musannaf abdur razaq)
Hazrat abu Amama ؓ ) se marwi hai ke Rasoolullah (ﷺ) ne irshad farmaya ke jo shakhs dono eidon ki raat (yani chaand raat) ko Allah ta’ala se sawab ki umeed rakhte huye ibadat kere,is ka dil is din murda nahi hoga jis din logon ke dil murda honge,) (Sunan ibne maja: 1782)
*(🌴 Aik ahem wazahat :🌴)*
* Namaz Fajar ki adaigi ke baad, namaz eid se pehle kahin bhi Nafil ada na kiye jayen,Albata namaz eid ke baad ghar me Nafil padhne ki ijazat hai,balke bator shukar ke padhne chahiye,neez yahi hukum khawateen ke liye bhi hai )*
* Sawaal: Aaj kl aam rivaaj ho gaya hai ke eid ke din eid Mubarek kehna aur jume ke din juma Mubarek kehna?)*
*(Jawaab:Eid aur jume ke din dono hi babarkat din he is barkat ke izhaar ke liye ya bator dua musalmano ka apsi aik doosre ko Eid mubarak ya juma mubarak kehna fi nafs jaaiz to hai magar use mustaqil rasam ya eid aur jume ka sharai juz shumaar karne ki ghalti ki binaa par baaz ahle ilm ne mana kiya hai)*
*🌴 Mazeed zaruri wazahat 🌴*
*Jume ke din ki Barkaat saabit he agar koi shakhs is niyat se kahe ke aap ko jume ke din ki Barkaat mubarak ho to is ki gunjaish he is terhan se keh sakte he.aur agar koi shakhs juma mubarak ko( sunnat samjh kar,zurori samjh kar ) kehta he tab yeh jaaiz nahin, jaissa ke baaz riwayaat se eid ke din تقبل اللہ منا ومنک kehna saabit hai )*
*Eid ke din qabristan jana : Eid ke din qabristan jana jaaiz, ba'shart e ke use zaruri aur lazim nah samjha jaye aur jo eid ke din qabristan nah jaye uss par nakeer nah ki jaye )*
🌙بخشش و انعام کی رات چاند رات 🌙
حضرت معاذ بن جبل رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ حضور اکرم ﷺنے فرمایا :جو شخص پانچ راتیں عبادت کرے ، اس کے لئے جنت واجب ہوجاتی ہے ۔ وہ راتیں یہ ہیں : آٹھ ذو الحجہ، نو ذوالحجہ ، دس ذوالحجہ، عید الفطر اور پندرہ شعبان کی رات ۔(الترغیب والترہیب للمنذری)
حضرت عبد اللہ بن عمررضی اللہ عنہ سے موقوفاً مروی ہے :پانچ راتیں ایسی ہیں جن میں دعاء کو ردّ نہیں کیا جاتا :جمعہ کی شب ، رجب کی پہلی شب ، شعبان کی پندرہویں شب ، اور دونوں عیدوں( عید الفطر اور عید الاضحی)کی رات۔(مصنف عبد الرزاقٌ)
*عید رات کی فضیلت : حضرت ابو امامہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ جو شخص دونوں عیدوں کی رات (یعنی چاند رات) کو اللہ تعالیٰ سے ثواب کی اُمید رکھتے ہوئے عبادت کرے، اس کا دل اس دن مردہ نہیں ہوگا جس دن لوگوں کے دل مردہ ہوں گے۔)*
*ایک اہم وضاحت: نماز فجر کی ادائیگی کے بعد، نماز عید سے پہلے کہیں بھی نفل ادا نہ کیے جائیں، البتہ نماز عید کے بعد گھر میں نفل پڑھنے کی اجازت ہے، بلکہ بطور شکر کے پڑھنے چاہئیں ، نیز یہی حکم خواتین کے لیے بھی ہے۔)*
*سوال: آج كل عام رواج ہو گيا ہے كہ عيد كے دن "عيد مبارك" كہنا اور جمعہ كے دن "جمعہ مبارك" كہنا؟ )*
*جواب: عید اور جمعہ کے دن دونوں ہی بابرکت دن ہیں، اس برکت کے اظہار کے لیے یا بطور دعا مسلمانوں کا باہم ایک دوسرے کو عید مبارک یا جمعہ مبارک کہنا فی نفسہ جائز تو ہے مگر اسے مستقل رسم یا عید اور جمعہ کا شرعی جزء شمار کرنے کی غلطی کی بناء پر بعض اہل علم نے منع کیا ہے۔ فقط واللہ اعلم دارالافتاء جامعہ علوم اسلامیہ علامہ بنوری ٹاؤن کراچی )*
*(🌴↙️مزید ضروری وضاحت:↘️🌴)*
*جمعه کے دن کے برکات ثابت هے اگر کوئی شخص اس نیت سے کهے که آپ کو جمعه کے دن کی " برکات " مبارک هو تو اس کی گنجائش هے اس طرح سے که سکتے هیں.اور اگر کوئی شخص " جمعه " مبارک کو( سنت سمجه کر ، ضروری سمجه کر ) کهتا هے تب یه جائز نهیں .، جیسا کہ بعض روایات سے عید کے دن تقبل اللہ منا ومنک کہنا ثابت ہے۔)*
*عید کے دن قبرستان جانا: عید کے دن قبرستان جانا جائزہے، بشرطیکہ اسے ضروری اور لازم نہ سمجھا جائے اور جو عید کے دن قبرستان نہ جائے اُس پر نکیر نہ کی جائے۔ (ہندیہ)*
No comments:
Post a Comment