MUHARRAM KE MAHINE ME KYA KARE KYA NAHI
SAWAL
MUHARRAM KE MAHINE ME KYA KARNA CHAHIYE KYA NAHIN?
MASHHOOR BIDATEN KYA KYA HAIN?
JAWAB
حامد و مصلیا و مسلما:
Muharram ke Mahine ko Maatam aur Sog ka Mahina Qarar dena Jaiz nahin, Haraam hai, aur Muharram ke mahine me Shaadi wagairah ko Na-Mubarak aur Na-Jaiz samajhna sakht Gunah aur Ahl-e-Sunnat Wal jamat ke Aqeede ke khilaf hai,
Islam ne Jin chizon ko halaal aur Jaiz qarar diya ho, aeteqadan ya amalan unko Na-Jaiz aur Haraam samajhne me Iman ka Khatrah hai.
10 Muharram ko Zikr e Shahadat ka bayaan karna agarche sahih riwayaton se ho, ya Sabeel lagaa kar sharbat pilana ya Chanda Sabeel sharbat me dena, ya doodh pilana yeh sab sahih nahin hai aur Rawafiz (Shiyaon) se mushabahat (similarities) ki wajah se Haraam hai.
Taziya saazi ka na-jaiz hona aur uska Khilaafe Deen o Imaan hona Azhar minash shams hai, Qur'an e majeed me hai
اتعبدون ما تنحتون
Kya tum aisi chizon ki ibadat karte ho jisko tumne tarasha aur banaya hai
Zaahir hai ke Taziya insaan apne haath se tarash kar banata hai aur fir Mannat maani jaati hai aur usse muraaden maangi jaati hain, uske saamne aulaad o sehat ki duaen ki jaati hain, Sajdah kiya jaata hai, uski ziyarat ko Hazrat Hussain razi Allahu anhu ki ziyarat samjha jata hai,
Kya yeh sab baaten Imaan ki Rooh aur Islam ki taleem ke khilaf nahin yeh sab baaten Bid'at aur Na-Jaiz hain.
Aashoorah ke din ke Mutalliq shariyat ne khaas Chizen batlayi hain:
Rozah rakhna,
Ahel o Ayaal par khaane peene me wus'at karna.
Hadees Shareef me hai ke Jisne Yaum e aashoorah ke din apne baal bachon par khaane me wus'at (kushadgi) ki to Allah Ta'ala poore saal Rozi me izafa karenge, iske ilawa us din ke liye aur koi Hukm nahin hai.
محرم کے مہینے میں کیا کرنا چاہئے اور کیا نہیں؟
سوال
محرم کے مہینے میں کیا کرنا چاہئے اور کیا نہیں؟ محرم کی مشہور بدعتیں کون کون سی ہیں؟
جواب
حامدا و مصلیا ومسلما:
محرم کے مہینے کو ماتم اور سوگ کا مہینہ قرار دینا جائز نہیں ہے، اور محرم کے مہینے میں شادی وغیرہ خوشی کے کسی کام کو ناجائز یا نامبارک سمجھنا گناہ اور اہل سنت والجماعت کے عقیدے کے خلاف ہے،
اسلام نے جن چیزوں کو حلال اور جائز قرار دیا ہے ان میں سے کسی کو عقیدتا یا عملا ناجائز سمجھنے میں ایمان کا خطرہ ہے.
۱۰ محرم کو ذکر شہادت سیدنا حسین رضی اللہ عنہ کا بیان کرنا اگرچہ صحیح روایتوں کے ذریعے ہو یا سبیلیں لگانا یا شربت پلانا یا اس میں چندہ وغیرہ دینا یہ صحیح نہیں ہے بلکہ روافض یعنی شیعوں کا طریقہ ہے ان کی مشابہت کی وجہ سے ناجائز ہے.
تعزیہ سازی کا ناجائز ہونا اور اسکا خلاف دین و ایمان ہونا تو اظہر من الشمس ہے قرآن شریف میں ہے.... (اتعبدون ما تنحتون) کیا تم ان چیزوں کی عبادت کرتے ہو جسکو تم نے تراشا ہے اور بنایا ہے،
ظاہر ہے کہ تعزیہ انسان اپنے ہاتھوں سے بناتا ہے اور پھر اسی پر منت مانی جاتی ہے. اس کی زیارت کو حضرت امام حسین رضی اللہ عنہ کی زیارت سمجھا جاتا ہے...... کیا یہ سب باتیں اسلام اور ایمان کی روح کے خلاف نہیں ہے؟
یہ ساری باتیں بدعت اور ناجائز حرام ہے
یوم عاشورہ سے متعلق شریعت میں دو چیزیں خاص منقول ہے
۱..... روزہ رکھنا
۲....اھل و عیال پر کھانے پینے میں خرچ میں وسعت کرنا
حدیث شریف میں ہے کہ جسنے یوم عاشورہ کو اپنے اھل و عیال پر خرچ میں وسعت کی اللہ تعالی پورے سال روزی میں اضافہ کرینگے اسکے علاوہ اس دن کے لئے اور کوئی حکم نہیں ہے.
واللہ اعلم بالصواب
मुहर्रम के महीने में क्या करे क्या नहीं
सवाल
मुहर्रम के महीने में क्या करना चाहिए क्या नहीं ?
मशहूर बिदअतें क्या क्या है?
जवाब
मुहर्रम के महीने को मातम और सोग का महीना क़रार देना जाइज़ नहीं, हराम है, और मुहर्रम के महीने में शादी वग़ैरा को ना मुबारक और नाजाइज़ समझना सख्त गुनाह और अहल-इ-सुन्नत वल जमात के अक़ीदे के खिलाफ है, इस्लाम ने जिन चीज़ों को हलाल और जाइज़ क़रार दिया हो ऐतेक़ादन या अमलन उनको नाजाइज़ और हराम समझने में इमान का खतरा है.
10 मुहर्रम को ज़िक्र ए शहादत का बयान करना अगरचे सहीह रिवायतों से हो, या सबील लगा कर शरबत पिलाना या चंदा सबील शरबत में देना या दूध पिलाना ये सब सहीह नहीं है, और रवाफिज़ (शियाओं) से मुशाबेहत (सिमिलरटीज) की वजह से हराम है.
ताज़िया साज़ी का नाजाइज़ होना और उसका ख़िलाफ़े दींनो इमान होना अज़हर मिनाश शम्स है, क़ुरान ए मजीद में है
"क्या तुम ऐसी चीज़ों की इबादत करते हो जिसको तुमने तराशा और बनाया है ?"
ज़ाहिर है के ताज़िया इंसान अपने हाथ से तराश कर बनता है और फिर मन्नत मानी जाती है और उससे मुरादें मांगी जाती हैं, उसके सामने औलाद सेहत की दुआएं की जाती हैं, सजदा किया जाता है उसकी ज़ियारत को हज़रत हुसैन रज़ी अल्लाहु अन्हु की ज़ियारत समझा जाता है ये सब बातें ईमान की रूह और इस्लाम की तालीम के खिलाफ नहीं ? ये सब बातें बिदअत और न-जाइज़ हैं.
यौम ए आशूर के दिन के मुताल्लिक़ शरीयत ने ख़ास 2 चीज़ें बतलायी हैं:
रोज़ा रखना
अहल अयाल पर खाने पीने में वुस'त करना.
हदीस शरीफ में है के जिसने आशूरा के दिन अपने बाल बच्चों पर खाने में वुस'त (कुशादगी) की तो अल्लाह ता'अला पूरे साल रोज़ी में इज़ाफ़ा करेंगे, इसके इलावा उस दिन के लिए और कोई हुक्म नहीं है.
و الله اعلم بالصواب
حوالہ
فتاوی رشیدیہ ۱۳۹
فتاوی رحیمیہ ۲/۲۷۵
فتاوی رشیدیہ ۵۷۶
فتاوی رحیمیہ ۳/۱۹۱
فتاوی رحیمیہ ۲/۳۸۰
مسائل شرک و بدعت
مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی چشتی
استاذ دارالعلوم رام پورا سورت گجرات ہند
No comments:
Post a Comment